Monday, June 30, 2008

Kaunasest



Tiimitöö - lennumasina ehitamine

Kirjutan väljamaalt. Leedust, Kaunasest. Olen siin alates 26. juunist - õnneks ainult 4. juunini. Miks õnneks?
Esimene pilt ühika 8. korruse aknast oli väga masendav - nagu Venemaale oleks sattunud. Otsisin teise eestlasest kaaskannatajaga mingit märki, et siin on ka arenguid. Leidsime nurga tagant Akropolise, mis on suurima kaubanduskeskus, mida ma näinud olen. Olen vist vähe näinud, kui suurima poe sellisest pommiaugust leian.
Õhtul saabusid ka teised väljamaalased, et osaleda European Summer Academy´l. Programm on iseenesest vägev - kaks päeva veetsime maakohas, murdsime jääd (noh need lollakad icebreaking mängud), kuulasime loenguid ja käisime Leedu saunas. Väga hea niiske saun oli - selline pika lavaga, kuhu mahtus umbes 10 inimest. Saunaliste seas oli ka üks Eesti kuulus ajakirjanik (peale minu veel üks see tähendab :P).
Praeguseks side lõpp. Hommikul Vilniusesse - Leedu Delfi toimetus on üks koht, mida külastame.

2 comments:

Unknown said...

Väike prandus - 4. juulini oled seal :). Aga igaljuhul, have fun! (Ja ära siis unusta mulle Leedu suveniire tuua :P)

Silja said...

Ja hirmuta seda tüütut tegelast ikka minuga, eks :)