Sunday, April 29, 2007

Maal on lahe


Eestimaal on peale Tallinna ka rahulikke kohti. Selliseid, kus sa saad sõpradega nalja visata, korvi visata, õnge visata ja liha grillile visata. Kasutage neid.
Sel nädalavahetusel õnnestus mul koguni kolme erinevat maakohta külastada. Nägin kohalikul kohvikuõhtul isegi Üllar Jörbergi live`s.
Kalapüügi osas olen ma veel algaja. Küsisin profimate käest, et kas ussid kaevatud. Selle peale naerdi mind välja ja õpetati hoopis lantima. See kah tore tegevus, kui ainult näkkaks...

5 comments:

Anonymous said...

Et "kuni su küla veel elab"...

Aga miks usse enam ei kaevata? Mingi vanakooli värk juba?

ketlin said...

ma ei saanudki aru, mis värk nende ussidega on. et nagu vale aeg vist ussi jaoks. liiga külm vesi äkki?

Anonymous said...

Eiei, lantimine ei käigi ussiga. Uss käib aint õngega. Lantimise õngega käib see noh... selline kalakujuline lantimisevärk. Onju?

ketlin said...

oli jah kalakujuline asi, mida mõnus katsuda. aga ma ei tea, millal õnge ja ussiaeg siis tuleb? või mis vahet neil püüdmisstiilidel on?

Anonymous said...

Seal on vist see vahe, et osad kalad tulevad ainult õnge otsa, ja osad landi otsa. Ja et oleneb veekogust. Ja siis veel see muidugi ka, et õngitsemine on tänapäeval vaese mehe lantimine noh:) Kalameestel on ka omad trendid ja moevärk need püüdmisstiilid:P