Tuesday, September 18, 2007

Konkreetne mees

Kõigepealt olen Quelle kaanetüdruk ja siis astun välja:


Kompliment prükkarilt: "Sa oled nagu Quelle kataloogist välja astunud." Illustreeriva materjaliga püüan paremat ettekujutust anda, kuidas Quelle kataloogist stiilselt välja saab astuda.
Seisin täna ühe maja ees ja ootasin taksot. Nägin eemalt kahte purjus pudelikorjajat tulemas. Nagu pärast selgus, olid need ema ja poeg (27). Poeg otsustas minult kella küsida ja minusse ära armuda. Tal oli küll ülemine klahvirida puudu, aga igavesti lai naeratus.
Meie dialoog nägi välja umbes-täpselt selline:
Tema: vabandage, mis kell on?
Mina: 16.47
Tema: sa oled nii ilus. nii nunnu.
Mina: ahah. hakka astuma.
Tema: kas ma saan sinu endale?
Mina: ei saa.
Tema: aga ma armastan sind. ja austan nagu oma õde. sa oled nagu Quelle kataloogist välja astunud.
Mina (naer): tore on. mida sina Quellest ka tead. hakka astuma. näe, su sõber juba kaugel.
Tema: see on mu ema. kas mul on lootust?
Mina: Ei.
Tema: ma olen liiga lühike, jah?
Mina: seda kah. üldse mulle ei meeldi purjus mehed. mida sa joonud oled, et nii tuigud?
Tema: süütekat (tegi nalja ja naeris). tegelt tegime emaga õlled. aga ma siis enam ei joo, kui sind kallistada saan. tohib ma kallistan sind (sirutas käsi minu poole)?
Mina: Ei! mine nüüd. tegelt ma lähen ise. näe, tuligi takso.
Tema hõikas järgi: aga kas ma sinuga kunagi seksida saan?

4 comments:

kb said...

ma naeran juba teist päeva selle loo peale.

ps - kas quellest soodukat saab su kaudu?

kb said...

ah muide, see lehvik su jope taskus jäi ikkagi su taskusse ;)

Anonymous said...

:D

Tartu ongi ju heade mõtete linn :P

Unknown said...

naljakas vestlus oli teil tõesti :D
a tartus on ikka jõle konkreetsed mehed, ei mingit keerutamist :))